9/11/2006

Hala 11 Eylül

Charlotte Gainsbourg'un L'un part l'autre reste'i gayet makul. Filles Sourires'den girin. Dinlerken bol bol iç çekersiniz. 12 Eylül arifesinde yetmişler hissiyatı. Aslında her gün, vazgeçemeden, İspanyolca'dan anlamadan izleyip durduğum bir blog üzerinden dolaşırken uzun yoldan, girdim Filles Sourires'e. Bugün, kendimi bir de exociti blogunda buldum. Yetmişler çocuğu olmak böyle bir şey, o blogdaki ferahlıktan alakoydu[ruldu] benim kuşağım. Benim gibi şanslı olanlar seksenlerin sonunda ertelenmiş gençliğini yaşamaya çalıştı sonra. Neyse gününüzü Ahmet Öğut'ün işinin polis yıldırmasından indirilmesi üzerine yazarak sıkmak istemiyorum ama önümüzdeki günlerde sıkacağım: Kamusal mekan kime aittir?
---
Bu arada Slavoj Zizek'in Let's be Realists, Let's Demand the Impossible yazısını tavsiye ediyorum.